Motor tipi | 4-zamanlı, Sıvı-soğutmalı, SOHC, 4-subap |
Motor hacmi | 155 cc |
Çap x Strok | 58,0 x 58,7 mm |
Sıkıştırma oranı | 11.6:1 |
Maksimum güç | 11,1 kW (15,1 PS)/8000 dev/dak |
Maksimum tork | 14,0 N.m (1,4 kgf.m)/6500 dev/dak |
Yağlama | Islak karter |
Yakıt sistemi | Yakıt Enjeksiyon |
Ateşleme sistemi | TCI |
Çalıştırma | Elektrik |
Şanzıman | V-Kayışı Otomatik |
Yakıt tüketimi | 2,3L/100km |
CO2 emission | 54g/km |
2024 NMAX 155
Zaman değişiyor. Şehir içinde ve dışında yolculuk etmenin en akıllıca yolunu bulmak zorundayız. Daha kolay geçişler için daha iyi hızlanma performansı sağlayan 155 cc’lik güçlü bir motoru ve otoyol trafiğinde avantaj sağlayacak daha yüksek maksimum hızıyla NMAX 155, Yamaha’nın en pratik kişisel ulaşım çözümüdür. Sportif gövde tasarımı, LED farlarla birlikte gelir ve rüzgara ve yağmura karşı daha iyi koruma sağlayan aerodinamik bir ön krenaja sahiptir. Hafif şasi trafikte daha kolay manevra kabiliyeti sunmasının yanı sıra daha rahat ve keyifli bir sürüş pozisyonu da sağlar.
Ön süspansiyon | Teleskopik çatal |
Ön teker hareketi | 100 mm |
Arka süspansiyon | Tek kol |
Arka teker hareketi | 85 mm |
Ön fren | Hidrolik tek disk fren |
Arka fren | Hidrolik tek disk fren |
Ön lastik | 110/70-13M/C 48P Tubeless |
Arka lastik | 130/70-13M/C 63P Tubeless |
Toplam uzunluk | 1.935 mm |
Toplam genişlik | 740 mm |
Toplam yükseklik | 1.160 mm |
Sele yüksekliği | 765 mm |
Tekerleklerarası mesafe | 1.340 mm |
Minimum yerden yükseklik | 125 mm |
Islak ağırlık | 131kg |
Yakıt tankı kapasitesi | 7,1 L |