Motor tipi | 4-zamanlı, 2-silindir, Sıvı-soğutmalı, DOHC, 4-subap |
Motor hacmi | 689 cc |
Çap x Strok | 80,0 x 68,6 mm |
Sıkıştırma oranı | 11,5 : 1 |
Maksimum güç | 9.000 dev/dak’da 54,0 kW (73,4 PS) |
Limitli güç versiyonu | 8.000 dev/dak’da 35,0 kW (47,6 PS) |
Maksimum tork | 6.500 dev/dak’da 68,0 Nm |
Yağlama | Islak karter |
Debriyaj tipi | Islak, Çoklu disk |
Ateşleme sistemi | TCI |
Çalıştırma | Elektrik |
Şanzıman | senkromeç, 6 vites |
Son aktarım | Zincirli |
Yakıt tüketimi | 4,3 L/100 km |
CO2 emission | 100 g/km |
Yakıt sistemi | Yakıt enjeksiyon |
Ténéré 700 Rally
Ténéré 700 Rally, off-road sürüş deneyimine yönelik en iyi macera motosikleti hissiyatını sunar. Yamaha’nın ödüllü CP2 motorudan güç alan ve en zorlu arazilere uygun olarak tasarlanan sağlam ve hafif çelik şasiye sahip olan Ralli, Ténéré 700’leri yeni bir seviyeye taşıyor. KYB’den tamamen ayarlanabilen ralli için geliştirilmiş süspansiyonu, 255 mm yerden yüksekliği ve sürücünün en ekstrem koşullarda dahi üstün kontrol sağlaması için tasarlanmış teknik özellikleriyle bu motosiklet, hayatı sınırsız yaşamak isteyenlerin motosikleti.
Şasi | çift kızak, Çelik boru şasi |
Kaster Açısı | 27º |
Kaster mesafesi | 105 mm |
Ön süspansiyon | Upside Down (USD) teleskopik amortisör, Ø 43 mm |
Arka süspansiyon | mafsallı, Salınım kolu |
Ön teker hareketi | 230 mm |
Arka teker hareketi | 220 mm |
Ön fren | Hidrolik çift disk, Ø 282 mm |
Arka fren | Hidrolik tek disk, Ø 245 mm |
Ön lastik | 90/90 - 21 M/C 54V |
Arka lastik | 150/70 R 18 M/C 70V |
Screen type | TFT |
Screen size | 6.3 inç |
Smartphone Connectivity | MyRide |
Adaptive Cruise Control | Hayır |
On-screen Navigation | MyRide turn-by-turn |