Motor tipi | CP2, 2 silindir, 4-subap, 4-zamanlı, Sıvı-soğutmalı, DOHC |
Motor hacmi | 689 cm3 |
Çap x Strok | 80,0×68,6 mm |
Sıkıştırma oranı | 11.5:1 |
Maksimum güç | 54,0 kW (73,4PS)/8.750 dev/dak |
Maksimum tork | 67,0 Nm (6,8 kgf/m)/6.500 dev/dak |
Yağlama | Islak karter |
Debriyaj tipi | Islak, Çoklu disk |
Ateşleme sistemi | Electronic ignition (TCI) |
Çalıştırma | Electronic ignition (TCI) |
Şanzıman | senkromeç, 6 vites |
Son aktarım | Zincirli |
Yakıt tüketimi | 4,3 l/100 km |
CO2 emission | 100 g/km |
Yakıt sistemi | Yakıt enjeksiyon |
XSR 700
XSR700, kendisini yollarda kanıtlamış gerçek bir efsanedir. Makinenin kalbinde çok yönlü bir karakter yatar. XSR700, canınız nasıl isterse öyle sürebileceğiniz bir motosiklettir. Bu motosiklet, günlük gezintilerden çok virajlı yolculuklara kadar her türlü yolculuğun üstesinden gelebilir.
Kategoriler: Sport Heritage
Açıklama
Şasi
Şasi | Diamond |
Kaster Açısı | 24°30′ |
Kaster mesafesi | 90 mm |
Ön süspansiyon | Teleskopik çatal |
Arka süspansiyon | mafsallı, Salınım kolu |
Ön teker hareketi | 130 mm |
Arka teker hareketi | 130 mm |
Ön fren | 298 mm |
Arka fren | 245 mm |
Ön lastik | 120/70 ZR 17M/C(58W) Tubeless |
Arka lastik | 180/55 ZR 17M/C(73W) Tubeless |
Track | yok |
Boyutlar
Toplam uzunluk | 2.075 mm |
Toplam genişlik | 820 mm |
Toplam yükseklik | 1.130 mm |
Sele yüksekliği | 835 mm |
Tekerleklerarası mesafe | 1.405 mm |
Minimum yerden yükseklik | 140 mm |
Ağırlık (dolu yağ ve yakıt tankı dahil) | 188 kg |
Yakıt tankı kapasitesi | 14 L |
Yağ tankı kapasitesi | 3,00 L |