Motor tipi | 2-silindir, 4-zamanlı, Sıvı-soğutmalı, DOHC, 4-subap |
Motor hacmi | 689 cc |
Çap x Strok | 80.0 mm x 68.6 mm |
Sıkıştırma oranı | 11.5 : 1 |
Maksimum güç | 8.750 dev/dak’da 54,0 kW (73,4 PS) |
Limitli güç versiyonu | 35,0 kW (47,6 PS) @ 7.750 rpm |
Maksimum tork | 6.500 dev/dak’da 67,0 Nm (6,8 kg-m) |
Yağlama | Islak karter |
Debriyaj tipi | Islak, Çoklu disk |
Ateşleme sistemi | TCI |
Çalıştırma | Elektrik |
Şanzıman | senkromeç, 6 vites |
Son aktarım | Zincirli |
Yakıt tüketimi | 4,2 l/100km |
CO2 emission | 98 g/km |
Yakıt sistemi | Yakıt enjeksiyon |
MT-07 PURE
Bugün piyasadaki en popüler motosikletlerden birine bakıyorsunuz. Yamaha’nın çığır açan Hyper Naked serisini piyasaya sürmesinden bu yana geçen on yılda, 160.000’den fazla Avrupalı sürücünün tercihi MT-07 oldu. Yeni MT-07 Pure, size en saf sürüş deneyimini sunmaya hazır.
Saf sürüş keyfi.
Motosikletin 690 cc CP2 motorunu çalıştırır çalıştırmaz bunun çok özel bir motosiklet olduğunu hemen anlayacaksınız. Yamaha’nın cross plane (çapraz düzlem) teknolojisi kullanılarak geliştirilen motorun asimetrik ateşleme sırası, güçlü ve doğrusal torkla heyecan verici bir hızlanma sağlarken titreşimli egzoz her sürüşte mükemmel bir ses performansı sunar.
Şasi | Diamond |
Kaster Açısı | 24º50 |
Kaster mesafesi | 90mm |
Ön süspansiyon | Teleskopik çatal |
Arka süspansiyon | Salınım kolu, (mafsallı) |
Ön teker hareketi | 130 mm |
Arka teker hareketi | 130 mm |
Ön fren | Hidrolik ikili disk, Ø 298 mm |
Arka fren | Hidrolik tek disk, Ø245 mm |
Ön lastik | 120/70 ZR 17M/C(58W) (Tubeless) |
Arka lastik | 180/55 ZR 17M/C(73W) (Tubeless) |
Toplam uzunluk | 2,085 mm |
Toplam genişlik | 780 mm |
Toplam yükseklik | 1.105 mm |
Sele yüksekliği | 805 mm |
Tekerleklerarası mesafe | 1,400 mm |
Minimum yerden yükseklik | 140 mm |
Ağırlık (dolu yağ ve yakıt tankı dahil) | 184 kg |
Yakıt tankı kapasitesi | 14L |
Yağ tankı kapasitesi | 3.0L |