Motor tipi | 4-zamanlı, Sıvı-soğutmalı, 4-subap, DOHC |
Motor hacmi | 998 cc |
Çap x Strok | 79,0 × 50,9 mm |
Sıkıştırma oranı | 12.0:1 |
Maksimum güç | 11.500 dev/dak’da 122,0 kW (165,9 PS) |
Maksimum tork | 9.000 dev/dak’da 112,0 Nm (11,4 kg-m) |
Yağlama | Islak karter |
Debriyaj tipi | Islak, Çoklu disk |
Ateşleme sistemi | TCI |
Çalıştırma | Elektrik |
Şanzıman | senkromeç, 6 vites |
Son aktarım | Zincirli |
Yakıt tüketimi | 6,83 L/100 km |
CO2 emission | 159 g/km |
Yakıt sistemi | Yakıt enjeksiyon |
MT-10
Müthiş bir tork hissi üreterek heyecan verici deneyimler yaşatmak üzere iyileştirilen MT-10, Yamaha’nın bugüne kadar ürettiği en güçlü Hyper Naked modelidir. R1’in en son motor ve şasi teknolojisi kullanılarak üretilen MT-10; size güç, çeviklik ve adrenalin dolu bir deneyim sunar.
MT serisinin kralı olan bu modelde dikkatinizi çekecek ilk özellik, MT-10’un olağanüstü mekanik güzelliğini vurgulayan kompakt far grubu ve agresif depo tasarımı olacaktır. 998 cc CP4 motorun hava girişlerinden gelen derin kükreme sesini duyduğunuz an bu motosikletin tam size göre olduğunu anlayacaksınız.
Şasi | Diamond |
Kaster Açısı | 24º |
Kaster mesafesi | 102 mm |
Ön süspansiyon | Teleskopik amortisör |
Arka süspansiyon | mafsallı, Salınım kolu |
Ön teker hareketi | 120 mm |
Arka teker hareketi | 120 mm |
Ön fren | Hidrolik çift disk freni Ø 320mm |
Arka fren | Hidrolik tek disk freni Ø 220mm |
Ön lastik | 120/70ZR17M/C (58 W) Tubeless |
Arka lastik | 190/55ZR17M/C (75W) Tubeless |
Toplam uzunluk | 2.100 mm |
Toplam genişlik | 800 mm |
Toplam yükseklik | 1.165 mm |
Sele yüksekliği | 835 mm |
Tekerleklerarası mesafe | 1.405 mm |
Minimum yerden yükseklik | 135 mm |
Ağırlık (dolu yağ ve yakıt tankı dahil) | 212 kg |
Yakıt tankı kapasitesi | 17 L |
Yağ tankı kapasitesi | 4,90 L |