Motor tipi | 4-zamanlı, Sıvı-soğutmalı, 4-subap, DOHC, 4-subap |
Motor hacmi | 998 cc |
Çap x Strok | 79,0 × 50,9 mm |
Sıkıştırma oranı | 13,0 : 1 |
Maksimum güç | 13.500 dev/dak’da 147,1 kW (200,0 PS) |
Maksimum tork | 11.500 dev/dak’da 113,3 Nm (11,6 kg-m) |
Yağlama | Islak karter |
Debriyaj tipi | Islak, Çoklu disk |
Ateşleme sistemi | TCI |
Çalıştırma | Elektrik |
Şanzıman | senkromeç, 6 vites |
Son aktarım | Zincirli |
Yakıt tüketimi | 6,8 L/100 km |
CO2 emission | 159 g/km |
Yakıt sistemi | Yakıt enjeksiyon |
R1
Orijinal modelin 25 yıl önce motosiklet dünyasını sonsuza dek değiştirmesinden bu yana R1, Supersport teknolojisinin sınırlarını sürekli olarak zorladı. Ödün vermeden geliştirilen bu üstün yarış tipi motosiklet, zamanımızın en heyecan verici supersport motosikleti konumunda.
R’nin geçmişi. Sizin geleceğiniz.
R1’de kullanılan tüm ileri teknolojiler, Yamaha’nın en üst düzeyde koşulan yarışlara katılımından elde edilen bilgiler kullanılarak geliştirilmiştir. Olağanüstü 998 cc 4 silindirli EU5 crossplane (çapraz düzlem) teknolojisine sahip motorun M1 ünitesiyle doğrudan bir kan bağı bulunuyor; aerodinamik gövde ise doğrudan yarış pistlerinde kazanılan deneyimlerle geliştirildi.
Şasi | Aluminyum Deltabox şasi, Diamond |
Kaster Açısı | 24º |
Kaster mesafesi | 102 mm |
Ön süspansiyon | Teleskopik amortisörler |
Arka süspansiyon | mafsallı, Salınım kolu |
Ön teker hareketi | 120 mm |
Arka teker hareketi | 120 mm |
Ön fren | Hidrolik çift disk, Ø320 mm |
Arka fren | Hidrolik tek disk, Ø220 mm |
Ön lastik | 120/70 ZR17M/C (58W) Tubeless |
Arka lastik | 190/55 ZR17M/C (75W) Tubeless |
Toplam uzunluk | 2.055 mm |
Toplam genişlik | 690 mm |
Toplam yükseklik | 1.165 mm |
Sele yüksekliği | 855 mm |
Tekerleklerarası mesafe | 1.405 mm |
Minimum yerden yükseklik | 130 mm |
Ağırlık (dolu yağ ve yakıt tankı dahil) | 201 kg |
Yakıt tankı kapasitesi | 17,0 L |
Yağ tankı kapasitesi | 4,9 L |