Motor tipi | 4-zamanlı, Sıvı-soğutmalı, DOHC, 4-subap, 3-silindir |
Motor hacmi | 890 cc |
Çap x Strok | 78,0 mm × 62,1 mm |
Sıkıştırma oranı | 11,5 : 1 |
Maksimum güç | 10.000 dev/dak’da 87,5 kW (119,0 PS) |
Maksimum tork | 93,0 N・m (9,5 kgf・m)/7000 dev/dk |
Yağlama | Islak karter |
Debriyaj tipi | Islak, Çoklu disk |
Ateşleme sistemi | TCI |
Çalıştırma | Elektrik |
Şanzıman | senkromeç, 6 vites |
Son aktarım | Zincirli |
CO2 emission | 116 g/km |
Yakıt sistemi | Yakıt Enjeksiyon |
R9
Yeni bir “R” modelinin lansmanı Yamaha için her zaman oyunun kurallarını değiştiren bir an olmuştur ve R9 için de durum farklı değil. Bu yeni nesil Supersport serisi yeni bir hikayenin başlangıcına işaret ederken, R9, Yamaha’nın yarış DNA’sını taşımaya devam eder. R9, yarış için geliştirilmiş teknolojilerden, MotoGP’de uygulanan tasarım ipuçlarına kadar Yamaha’nın yarış tecrübesinin en üst düzeyde ürünüdür.
Yeni Nesil Supersport
R9, yarışlarda kendini kanıtlanmış teknolojiler ve devrim yaratan CP3 motor bloğunu bir araya getiriyor. Bu ünlü yüksek torklu motor ve Yamaha’nın yarışlardaki yüksek teknolojileri, R Serisinin en üst modeli olmaya layık, mükemmel dengeli bir Supersport modeli sunuyor.
Şasi | Diamond |
Kaster Açısı | 22°35′ |
Kaster mesafesi | 94 mm |
Ön süspansiyon | teleskopik çatal, Ø 43 mm |
Arka süspansiyon | mafsallı, Salınım kolu |
Ön teker hareketi | 120 mm |
Arka teker hareketi | 118 mm |
Ön fren | Hidrolik çift disk fren, Ø 320 mm |
Arka fren | Hidrolik tek disk fren, Ø 220 mm |
Ön lastik | 120/70ZR17M/C (58 W) Tubeless |
Arka lastik | 180/55ZR17M/C (73 W) Tubeless |
Toplam uzunluk | 2.070 mm |
Toplam genişlik | 705 mm |
Toplam yükseklik | 1.180 mm |
Sele yüksekliği | 830 mm |
Tekerleklerarası mesafe | 1.420 mm |
Minimum yerden yükseklik | 140 mm |
Ağırlık (dolu yağ ve yakıt tankı dahil) | 195 kg |
Yakıt tankı kapasitesi | 14 L |
Yağ tankı kapasitesi | 3,50 L |