Motor tipi | 4-zamanlı, 2-silindir, Sıvı-soğutmalı, DOHC, CP2, 4-subap |
Motor hacmi | 689 cm3 |
Çap x Strok | 80,0×68,6 mm |
Sıkıştırma oranı | 11.5:1 |
Maksimum güç | 54,0 kW (73,4PS)/8.750 dev/dak |
Limitli güç versiyonu | 35,0 kW (47,6 PS) @ 7.750 rpm |
Maksimum tork | 67,0 Nm (6,8 kgf/m)/6.500 dev/dak |
Yağlama | Islak karter |
Debriyaj tipi | Islak, Çoklu disk |
Ateşleme sistemi | Electronic ignition (TCI) |
Çalıştırma | Electronic ignition (TCI) |
Şanzıman | senkromeç, 6 vites |
Son aktarım | Zincirli |
Yakıt tüketimi | 4,3 L/100 km |
CO2 emission | 100 g/km |
Yakıt sistemi | Yakıt Enjeksiyon |
XSR 700 XTRİBUTE
XSR700 XTribute modelindeki XT500’den esinlenerek geliştirildiği açıkça belli olan tasarım referanslarının yanı sıra her iki motosiklet de sürücüler tarafından büyük ilgi görmelerini sağlayan bir dizi önemli özelliği paylaşıyor. Hem XT500 hem de XTribute nispeten basit bir tasarıma, kullanılabilir güce ve olağanüstü sürüş özelliklerine sahiptir. Yamaha’nın yüksek kalite anlayışının eşlik ettiği saf ve içten eğlence deneyimi
Şasi | Diamond |
Kaster Açısı | 24°30′ |
Kaster mesafesi | 90 mm |
Ön süspansiyon | Teleskopik çatal |
Arka süspansiyon | (mafsallı), Salınım kolu |
Ön teker hareketi | 130 mm |
Arka teker hareketi | 130 mm |
Ön fren | 298 mm |
Arka fren | 245 mm |
Ön lastik | 120/70 ZR 17M/C(58W) Tubeless |
Arka lastik | 180/55 ZR 17M/C(73W) Tubeless |
Track | yok |
Toplam uzunluk | 2.075 mm |
Toplam genişlik | 865 mm |
Toplam yükseklik | 1.120 mm |
Sele yüksekliği | 855 mm |
Tekerleklerarası mesafe | 1.405 mm |
Minimum yerden yükseklik | 140 mm |
Ağırlık (dolu yağ ve yakıt tankı dahil) | 190 kg |
Yakıt tankı kapasitesi | 14 L |
Yağ tankı kapasitesi | 3,00 L |